DZLM
Teil des
IPN Kiel
Forschung und Entwicklung
Was wir tun
Forschungsfelder
Fortbildungsthemen
Publikationen
Angebote
Kalender
Aktuelles
Über Uns
Wer wir sind
Team
Newsletter Anmeldung
Kontakt
EN
Deepening prospective mathematics teachers’ diagnostic judgements: Interplay of videos, focus questions and didactic categories
Sie sind hier
Startseite
»
Forschung und Entwicklung
»
Publikationen
»
Deepening prospective mathematics teachers’ diagnostic judgements: Interplay of videos, focus questions and didactic categories
Prediger, S. & Zindel, C.
(2017).
Deepening prospective mathematics teachers’ diagnostic judgements: Interplay of videos, focus questions and didactic categories
.
Journal of Science and Mathematics Education, 5
(3), 222–242.
Prediger, S. & Zindel, C.
(2017).
Deepening prospective mathematics teachers’ diagnostic judgements: Interplay of videos, focus questions and didactic categories
.
Journal of Science and Mathematics Education, 5
(3), 222–242.
Initiiert durch