DZLM
Initiiert durch
Initiiert durch die
Deutsche Telekom Stiftung
Forschung und Entwicklung
Was wir tun
Forschungsfelder
Fortbildungsthemen
Publikationen
Angebote
Kalender
Aktuelles
Über Uns
Wer wir sind
Team
Abteilungen und Gremien
Newsletter Anmeldung
Kontakt
EN
Deepening prospective mathematics teachers’ diagnostic judgements: Interplay of videos, focus questions and didactic categories
Sie sind hier
Startseite
»
Forschung und Entwicklung
»
Publikationen
»
Deepening prospective mathematics teachers’ diagnostic judgements: Interplay of videos, focus questions and didactic categories
Prediger, S. & Zindel, C.
(2017).
Deepening prospective mathematics teachers’ diagnostic judgements: Interplay of videos, focus questions and didactic categories
.
Journal of Science and Mathematics Education, 5
(3), 222–242.
Prediger, S. & Zindel, C.
(2017).
Deepening prospective mathematics teachers’ diagnostic judgements: Interplay of videos, focus questions and didactic categories
.
Journal of Science and Mathematics Education, 5
(3), 222–242.