DZLM
Teil des
IPN Kiel
Forschung und Entwicklung
Was wir tun
Forschungsfelder
Fortbildungsthemen
Publikationen
Angebote
Kalender
Aktuelles
Über Uns
Wer wir sind
Team
Interviews & Podcasts
Newsletter Anmeldung
Kontakt
EN
Deepening prospective mathematics teachers’ diagnostic judgements: Interplay of videos, focus questions and didactic categories
Sie sind hier
Startseite
»
Forschung und Entwicklung
»
Publikationen
»
Deepening prospective mathematics teachers’ diagnostic judgements: Interplay of videos, focus questions and didactic categories
Prediger, S. & Zindel, C.
(2017).
Deepening prospective mathematics teachers’ diagnostic judgements: Interplay of videos, focus questions and didactic categories
.
Journal of Science and Mathematics Education, 5
(3), 222–242.
Prediger, S. & Zindel, C.
(2017).
Deepening prospective mathematics teachers’ diagnostic judgements: Interplay of videos, focus questions and didactic categories
.
Journal of Science and Mathematics Education, 5
(3), 222–242.
Initiiert durch