DZLM
Initiiert durch
Logo Deutsche Telekom Stiftung
Initiiert durch die Deutsche Telekom Stiftung
    • Forschung und Entwicklung
      • Was wir tun
      • Forschungsfelder
      • Fortbildungsthemen
      • Publikationen
    • Angebote
    • Kalender
    • Aktuelles
    • Über Uns
      • Wer wir sind
      • Team
      • Abteilungen und Gremien
      • Newsletter Anmeldung
      • Kontakt
    • EN

    How to elaborate what teachers should learn? Five steps for content specification of professional development programs, exemplified by “moves supporting participation in classroom discussions”

    Sie sind hier

    Startseite » Forschung und Entwicklung » Publikationen » How to elaborate what teachers should learn? Five steps for content specification of professional development programs, exemplified by “moves supporting participation in classroom discussions”
    Prediger, S., Quasthoff, U., Vogler, A-M. & Heller, V. (2015). How to elaborate what teachers should learn? Five steps for content specification of professional development programs, exemplified by “moves supporting participation in classroom discussions”. Journal für Mathematik-Didaktik, 36 (2), 233–257. DOI:10.1007/s13138-015-0075-z.
    Online First: 
    Prediger, S., Quasthoff, U., Vogler, A-M. & Heller, V. (2015). How to elaborate what teachers should learn? Five steps for content specification of professional development programs, exemplified by “moves supporting participation in classroom discussions”. Journal für Mathematik-Didaktik, 36 (2), 233–257. DOI:10.1007/s13138-015-0075-z.

    Login / Registrieren

    Impressum

    Datenschutzerklärung

    Partner

    Moodle

    Jobs

     

     
    • Twitter
    • Facebook

    Initiiert durch