DZLM
Teil des
IPN Kiel
Forschung und Entwicklung
Was wir tun
Forschungsfelder
Fortbildungsthemen
Publikationen
Angebote
Kalender
Aktuelles
Über Uns
Wer wir sind
Team
Interviews & Podcasts
Newsletter Anmeldung
Kontakt
EN
The practice of out-of-field teaching in mathematics classrooms - a german case study
Sie sind hier
Startseite
»
Forschung und Entwicklung
»
Publikationen
»
The practice of out-of-field teaching in mathematics classrooms - a german case study
Bosse, M. & Törner, G.
(2015).
The practice of out-of-field teaching in mathematics classrooms - a german case study
.
In L. Sumpter (Hrsg.),
MAVI-20 Conference
, S. 77–88. Falun: Högskolan Dalarna University Press.
Online First:
Bosse, M. & Törner, G.
(2015).
The practice of out-of-field teaching in mathematics classrooms - a german case study
.
In L. Sumpter (Hrsg.),
MAVI-20 Conference
, S. 77–88. Falun: Högskolan Dalarna University Press.
Initiiert durch