DZLM
Initiiert durch
Logo Deutsche Telekom Stiftung
Initiiert durch die Deutsche Telekom Stiftung
    • Forschung und Entwicklung
      • Was wir tun
      • Forschungsfelder
      • Fortbildungsthemen
      • Publikationen
    • Angebote
    • Kalender
    • Aktuelles
    • Über Uns
      • Wer wir sind
      • Team
      • Abteilungen und Gremien
      • Newsletter Anmeldung
      • Kontakt
    • EN

    Promoting secondary teachers’ diagnostic competence with respect to functions: development of a scalable unit in continuous professional development

    Sie sind hier

    Startseite » Forschung und Entwicklung » Publikationen » Promoting secondary teachers’ diagnostic competence with respect to functions: development of a scalable unit in continuous professional development
    Busch, J., Barzel, B. & Leuders, T. (2015). Promoting secondary teachers’ diagnostic competence with respect to functions: development of a scalable unit in continuous professional development. ZDM Mathematics Education, 47 (1), 53–64. DOI:10.1007/s11858-014-0647-2.
    Online First: 
    Busch, J., Barzel, B. & Leuders, T. (2015). Promoting secondary teachers’ diagnostic competence with respect to functions: development of a scalable unit in continuous professional development. ZDM Mathematics Education, 47 (1), 53–64. DOI:10.1007/s11858-014-0647-2.

    Login / Registrieren

    Impressum

    Datenschutzerklärung

    Partner

    Moodle

    Jobs

     

     
    • Twitter
    • Facebook

    Initiiert durch