DZLM
Teil des
IPN Kiel
Forschung und Entwicklung
Was wir tun
Forschungsfelder
Fortbildungsthemen
Publikationen
Angebote
Kalender
Aktuelles
Über Uns
Wer wir sind
Team
Interviews & Podcasts
Newsletter Anmeldung
Kontakt
EN
A protocol for analysing mathematics teacher educators’ practices
Sie sind hier
Startseite
»
Forschung und Entwicklung
»
Publikationen
»
A protocol for analysing mathematics teacher educators’ practices
Kuzle, A. & Biehler, R.
(2015).
A protocol for analysing mathematics teacher educators’ practices
.
In K. Krainer & N. Vondrova (Hrsg.),
Proceedings of the CERME 9
, S. 2847–2853. Prag: Charles University in Prague, Faculty of Education and ERME.
Online First:
Kuzle, A. & Biehler, R.
(2015).
A protocol for analysing mathematics teacher educators’ practices
.
In K. Krainer & N. Vondrova (Hrsg.),
Proceedings of the CERME 9
, S. 2847–2853. Prag: Charles University in Prague, Faculty of Education and ERME.
Initiiert durch